جمعه ۰۷ اردیبهشت ۰۳

براي برف بازي در تهران به اين مكان ها برويد

خريد آنلاين بليط هواپيما ارزان و بدون واسطه

براي برف بازي در تهران به اين مكان ها برويد

۳۰ بازديد

براي برف بازي در تهران به اين مكان ها برويد



برف زودهنگام و غافلگير كننده‌اي كه از ديروز بيشتر نقاط را كشور را سفيد پوش كرده است فرصتي را فراهم كرد تا آنهايي كه عاشق برف بازي و تيوپ سواري روي برف هستند از خانه بيرون بزنند و راهي ارتفاعات و پارك‌ها شوند از اين فرصت استفاده كرديم و چند جايي كه براي برف بازي در اين روزها بسيار مناسب و ارزان هستند معرفي مي‌كنيم.

به گزارش انتخاب به نقل از برنا، برف زودهنگام و غافلگير كننده‌اي كه از ديروز بيشتر نقاط را كشور را سفيد پوش كرده است فرصتي را فراهم كرد تا آنهايي كه عاشق برف بازي و تيوپ سواري روي برف هستند از خانه بيرون بزنند و راهي ارتفاعات و پارك‌ها شوند تا لذت برف بازي روي دلشان بنشيند. از اين فرصت استفاده كرديم و چند جايي كه براي برف بازي در اين روزها بسيار مناسب و ارزان هستند معرفي مي‌كنيم.

تيوپ سواري به مقصد وسط بزرگراه
 
پارك پرديسان تهران يكي از پارك‌هاي تهران ما بين بزرگراه شهيد همت و شهيد حكيم است اين پارك بخاطر نوع پوشش و باز بودن فضاي داخلي پارك از محيط‌هاي جالب براي تيوپ سواري و غلت خوردن روي برف‌ها است. البته حواس‌تان باشد همين كه تيوپ سواري مي‌كنيد از وسط برزگراه سر در نياوريد.

به علت وجود چندين بزرگراه در اطراف پارك جنگلي پرديسان، استقبال زيادي براي استفاده از اين پارك مي‌شود و بيشتر روزهاي هفته و به ويژه روزهاي تعطيل مردم براي استفاده از اين پارك رهسپار شمال غرب تهران مي‌شوند. نزديكي اين بوستان به ميدان صنعت (ميدان شهرك غرب) نيز عاملي ديگر براي افزايش استقبال از اين مكان گردشگري است.در ضمن در فصل‌هاي گرم سال بدليل ورزش باد جاي خوبي براي بادبادك بازي است.

اول اعصاب ترافيك بعد لذت برف بازي

بام تهران به بخش بالايي ولنجك و قسمت ابتداي تله كابين توچال گفته مي‌شود. بام تهران مجموعه‌اي است كه بين بخش پاركينگ تله كابين و ايستگاه اول آن بصورت جاده آسفالته بوده و به علت وجود مناظر زيباي كوهستاني و نيز ديد زيبا از بالايي‌ترين نقطه شهر تهران موجب شده، شهروندان تهران براي استفاده از طبيعت و مناظر زيبا، اين جاده را به‌عنوان مسيري تفريحي و محلي براي پياده‌روي انتخاب كنند.

در فصول سرد سال بخصوص زمان‌هايي كه برف بام تهران را سفيد پوش م‌ كند خيلي‌ها راهي اين منطقه مي‌شوند تا اگر توانستند به ايستگاه يك توچال بروند اما اگر نشد همانجا لذت برف بازي را بچشند. البته اين مكان بدليل اينكه در شمال تهران قرار دارد و مسير دسترسي به آن نيز در آخر هفته معمولا با ترافيك عجيب و غريبي مواجه است نياز به يك اعصاب درست و حسابي دارد تا تحمل چند ساعت ترافيك را داشته باشيد.

يك بوستان زيبا با جاي پارك كم

بوستان گفت‌وگو در حاشيه اتوبان شهيد چمران و خيابان كوي نصر(گيشا) با نام نمايشگاه عجين شده است. يكي از ويژگي‌هاي بوستان گفت‌وگو وجود سبكهاي متعدد طراحي در آن است كه اين امكان را به مراجعه‌كنندگان مي‌دهد تا از نزديك با روش‌هاي پاركسازي كشورهاي مختلف آشنا شوند. از اين رو مي‌توان اين بوستان را بعنوان يكي از بوستان‌هاي آموزشي معرفي كرد. اما اين پارك در فصول سرد سال و روزهاي برفي معمولا نوع كاربري اش تغيير كرده و تبديل به محلي براي برف بازي و آدم برفي ساختن مي‌شود با توجه به اينكه اين بوستان در يكي از پر تردد ترين محله‌هاي تهران قرار گرفته است، معمولا افراد زيادي به اين پارك مراجعه مي‌كنند و احتمال دارد وقتي به اين پارك براي برف بازي رسيديد ديگر هيچ برفي باقي نمانده باشد، پس براي رفتن به اين پارك عجله كنيد.

توصيه ديگري كه به افرادي كه اين بوستان را براي برف بازي انتخاب كرده‌اند اين است كه معمولا جاي پارك كردن در اين بوستان بدليل استفاده محلي‌ها بسيار كم است؛ بنابراين اگر از سمت كوي نصر وارد بوستان مي‌شويد، حتما چند نفري را با خود ببريد تا دنبال جاي پارك بگردند يا پياده برويد.

يك برف بازي رويايي با چشم انداز تهران
 
پارك پرواز به صورت زميني مسطح و زيبا، در بالاي تپه‌هاي ارتفاعات شمال غربي تهران و در شهرك مخابرات واقع است كه هر چند مدت زيادي از احداث آن نمي‌گذرد، موقعيت ممتاز آن توجه عده زيادي را به خود جلب كرده است‌. بنابرگزارش برنا اين پارك علاوه بر مساعد بودن براي انجام ورزش‌هاي مختلف‌، چشم اندازي زيبا از شهر تهران دارد. با توجه در ارتفاع قرار گرفتن اين پارك براي رسيدن به اين پارك احتمالا كمي با سختي مواجه خواهيد بود اما وقتي به اين پارك رسيديد شك نكنيد كه ديگر هيچ تمايلي نداريد كه به خانه برگرديد چون اين پارك آنقدر بزرگ است كه شما برف‌هاي دست نخورده و پا نخورده زيادي را مي‌بينيد كه مي‌توانيد اولين كسي باشيد كه روي آن‌ها قدم مي‌زند.

در ضمن سختي مسير و نا آشنا بودن اين پارك براي خيلي از افراد عاملي است كه نسبت به جاهاي ديگر خلوت‌تر باشد. بنابراين پيشنهاد مي‌كنيم حتما به اين پارك سر بزنيد و باز پيشنهاد مي كنيم كه دوربين خود را با خود ببريد...

اينجا سوژه روزهاي برفي مي‌شويد
پارك ملت در خيابان حضرت وليعصر (عج) يكي از پارك‌هاي عمومي و پر طرفدار تهران براي برف بازي است. چرا كه هم مسير دسترسي به آن ساده است و هم فضاي باز زيادي دارد. به گزارش برنا در ضمن اين پارك به دليل اينكه در كنار يكي از پرديس‌هاي سينمايي قرار گرفته همواره مورد توجه همگان بوده است. در اين روزهاي برفي اين پارك را از دست ندهيد، خصوصا اگر عاشق سوژه عكس و فيلم شدن هستيد چرا كه معمولا خبرنگارها و عكاس‌ها براي گزارش هاي برفي خود به اين پارك مراجعه مي‌كنند.

اين مكان‌ها تنها بخش كوچكي از جاهايي است كه مردم در روزهاي برفي سال به آن مراجعه مي‌كنند و ممكن است بسياري از افراد در روزهاي برفي خود كنار دوستان و خانواده و در يك حياط كوچك، يك پارك نزديك به محل زندگي و يا كوچه و خيابان به برف بازي مشغول شوند، مهم لذت بردن از زيبايي‌هاي طبيعت است و تماشاي قدرت خدا در پاييزِ زمستاني...
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.